Slackware 14.1 KDE Kurulum, Türkçeleştirme ve Türkçe klavye


İlk defa videolu kurulum hazırladım. Kurulumun ardından KDE'yi Türkçeleştirip klavyeyi Türkçe Q olarak seçiyorum. Ses olmamasına rağmen umarım yardımcı olur.



Adım adım özetlersem:

- Enter deyip sistemi açtım.
- Klavyeyi seçmek için 1
- trq klavye
- Klavyeyi kabul için 1
- root olarak oturum açtım
- cfdisk uygulaması
- Bootable 83 türünde sistemin kurulacağı bölüm ve 82 türünde takas alanı ayarladım.
- Write, yes dedim ve Quit
- setup
- trq klavye
- Klavyeyi kabul için 1
- Takas alanının yeri
- Takas alanını taramasın
- Takas alanı eklendi
- Kök dizinin yeri
- Biçimlendirme hızlı olsun
- Dosya sistemi ext4
- Kök dizin eklendi
- DVD'den yükle
- DVD'yi otomatik bul
- KDE için dil desteğini de işaretledim
- full yükle
- Bende 16 dakika sürdü
- USB başlangıç oluşturma
- Lilo'yu otomatik yükle
- Başlangıçta standart konsol görünsün
- Kernel parametresi boş
- Uçbirimde yabancı karakter desteği kapalı olsun
- Bilgisayar MBR'den açılsın
- USB fare
- Uçbirimde "sağ tık-yapıştır" olsun
- Ağı yapılandır
- Bilgisayarın ağdaki adı
- Varsa alan adı
- Network manager, yes
- Başlangıç hizmetleri
- Font deneme
- Yerel saat
- Asia/Istanbul
- Masaüstü ortamı KDE olsun
- root şifresi
- Exit, yeniden başlat
- root ve şifre
- Normal kullanıcı ekle
- Kullanıcı gruplarına ekle
- Enter enter, şifre oluştur
- Kullanıcı oturumu aç
- startx
- Yerelleştirme: Türkiye, Türkçe
- Girdi birimleri, Klavye düzeni, Türkçeyi ekle

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder